3 хвилини читання

Будування позитивної онлайн присутності як стратегія менеджменту репутації

Будування позитивної онлайн присутності як стратегія менеджменту репутації

У диджитальну епоху будування позитивної онлайн присутності стає необхідністю для будь-якої компанії: від традиційних підприємств до стартапів.

Загалом онлайн присутність відіграє ключову роль для сучасного бізнесу у таких сферах як:

  • охоплення цільової аудиторії
  • доступність для клієнтів 
  • e-commerce
  • аналітика даних
  • конкурентоспроможність 
  • адаптивність та гнучкість

Якісний диджитал-маркетинг формує взаємовигідні відносини між бізнесом та клієнтом. Клієнти стають лояльними до бізнесу, якщо отримують якісні послуги, відчувають себе частиною спільноти бренду та бачать позитивну присутність бренду в їхньому інформаційному полі. 

Бути позитивно присутнім онлайн для бізнесу означає створити та підтримувати позитивне враження для своєї аудиторії на онлайн-платформах (вебсайт, соціальні медіа, блоги), оптимізувати пошукові системи для того, щоб бренд з'являвся на верхніх позиціях у пошукових результатах, тим самим підсилюючи довіру аудиторії. До менеджменту онлайн присутності також відноситься робота із відгуками споживачів

Читайте також: Факти про відгуки, які ви не знали

За результатами опитування було виявлено, що майже 60% споживачів щотижня хоча б раз переглядають онлайн-відгуки про продукти, і 93% з них вважають, що ці відгуки допомагають їм покращити точність прийняття рішень про покупку. Щодо е-commerce споживачів на B2B та B2C платформах, 82% споживачів читають відгуки про продукти перед здійсненням вибору купівлі, і 60% з них посилаються на коментарі щотижня. Дослідження показує, що 93% споживачів стверджують, що онлайн-відгуки впливають на вибір покупок, що свідчить про те, що більшість споживачів мають звичку регулярно читати онлайн-відгуки та покладаються на коментарі для під час прийняття рішення про купівлю.

Стратегія  будування позитивної онлайн присутності

Social Media Marketing (SMM)

Соціальні мережі мають нескінчену кількість можливостей для представлення бренду онлайн. Якісно впроваджена комунікація, регулярний постинг контенту та можливість швидкого реагування допоможуть бренду не тільки у підтриманні позитивної репутації, але й у збільшенні продажів.

Influence marketing

Взаємодія з впливовими особистостями, блогерами, що мають значну аудиторію в соціальних мережах у вигляді створення партнерського контенту у форматі одного проєкту чи довготривалої співпраці, або участі інфлюенсерів у події бренду позитивне впливатиме на цільову аудиторію, оскільки люди будуть бачити бренд у тієї особи, думці якої довіряють.

Моніторинг 

Збір даних з соціальних мереж, вебсайту, згадок у новинах та їх аналіз виявляє загальний настрій аудиторії щодо бренду, смаки користувачів та їхні шаблони поведінки. Завдяки чому бренд матиме можливість адаптувати комунікаційну стратегію.

Робота із відгуками та коментарями

Для бізнесів надзвичайно важливо активно просувати позитивні відгуки та ефективно управляти негативними. Складання професійних та конструктивних відповідей на погані відгуки має потенціал покращити загальне сприйняття бренду.

Читайте також: Як відгуки впливають на продукт та наш вибір

SEO оптимізація

Впровадження відповідних стратегій оптимізації для пошукових систем (SEO) допоможе ефективно управляти результатами пошуку, які генерують користувачі. Використовуючи елементи підвищення видимості матеріалів у пошукових системах, можна ефективно надавати пріоритет важливій та позитивній інформації у результатах пошуку.

Позитивна онлайн присутність сприяє підвищенню довіри, впізнаваності та привабливості бренду для споживачів. Комунікація із власною аудиторією та підтримка репутації завдяки роботі із відгуками сприяє лояльності клієнтів та позитивному сприйняттю бренду.

Використовуючи цей сайт, ви погоджуєтеся на використання файлів cookie, які допомагають нам зробити його зручнішим для вас.